Če je izdelek, ki ste ga prejeli, napačen ali poškodovan, morate vložiti reklamacijo.
Pomembno:Zelo pomembno je, da ohranite originalno embalažo. V nasprotnem primeru se lahko zgodi, da ne boste mogli uveljavljati zahtevka proti pošiljatelju. Izdelka ne sme prevažati nihče drug kot eno od naših odobrenih prevoznih podjetij.
Ko ste oddali naročilo, ste prejeli povezavo, ki vam omogoča spremljanje stanja naročila. Povezavo lahko uporabite tudi za odprtje zahtevka - kliknite »Zahtevek« na dnu strani s statusom in sledite navodilom.
Naša prijazna služba za pomoč strankam bo obdelala zahtevek in vas kontaktirala v najkrajšem možnem času - v nekaj delovnih dneh.
Ne pošiljajte nam okvarjenega ali poškodovanega izdelka, razen če vas za to prosimo.
Imate še kakšno vprašanje o zahtevkih?Obrnite se na našo službo za stranke na
info@lampemesteren.si ali +386 801 640 - z veseljem vam bomo pomagali. Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini.