FAQ

POGOSTA VPRAŠANJA


Zakaj nisem prejel potrditve naročila??


Če po pošti niste prejeli potrditve naročila, je mogoče, da je bil vaš e-poštni naslov vnesen napačno. Obrnite se na službo za pomoč strankam, kjer lahko hitro opravijo popravek.

Kdaj mi bo zaračunan nakup?


Nakup vam bo zaračunan šele, ko bo vaše naročilo odpremljeno iz našega skladišča.

Kdaj bo moje naročilo dostavljeno?


Pošiljamo po vsem svetu in pošiljamo prek UPS, GLS in DSV. Čas dostave je odvisen od naslova dostave in od tega, ali je izdelek v želeni barvi/varianti na zalogi ali ne. Posebna naročila lahko podaljšajo čas dostave - informacije o pričakovanem proizvodnem času najdete v opisih posameznih izdelkov.

Če bo mogoče, bo vaše naročilo poslano še isti dan, ko ga oddate.

Ali ima Lampemesteren.si maloprodajno trgovino?


Da - trgovino/razstavne prostore imamo v Københavnu in na našem sedežu v Ringkøbingu na Danskem.

Kaj če se pojavi težava z naročenim izdelkom?


Najhitrejši in najlažji način za uveljavljanje reklamacije je uporaba edinstvene povezave do statusa naročila, ki ste jo prejeli po oddaji naročila. Preprosto kliknite »Reklamacija« na dnu strani s statusom in sledite navodilom. Ko bomo prejeli vaš zahtevek, ga bo nekdo iz naše službe za pomoč strankam obdelal in vas kontaktiral v najkrajšem možnem času.


Nakupovanje, naročanje in plačilo



Kako oddam naročilo?


Ko najdete, kar iščete, lahko naročite...

1) Z gumbom »DODAJ V KOŠARICO« dajte izdelek v nakupovalno košarico. V zgornjem desnem kotu zaslona boste videli rdečo vrstico z napisom »KOŠARICA«. Za dokončanje nakupa kliknite »POJDI V KOŠARICO«.

2) Zdaj imate dve možnosti: »NADALJUJ Z NAKUPOM« ali »NASLEDNJI KORAK«. Tu lahko tudi vnesete kodo za popust ali uporabite darilno kartico, izberete način dostave ali dodate komentarje k naročilu. Če ste pripravljeni na nadaljevanje, kliknite »NASLEDNJI KORAK«.

3) Tu lahko vnesete svoje osebne podatke ali se prijavite, če ste že registrirani kot stranka. Prav tako se lahko naročite na naše novice ali dodate drug naslov za dostavo. Če želite nadaljevati, morate sprejeti naše splošne pogoje poslovanja. (Preberete jih lahko tako, da kliknete rdečo povezavo.) Kliknite »NASLEDNJI KORAK«.

4) Sedaj imate možnost, da spremenite svoj naslov za izdajo računa/dostavo ali način dostave. Izberite želeni način plačila in kliknite na »NASLEDNJI KORAK«.

5) Če plačujete s kreditno ali debetno kartico ali s storitvijo PayPal, vnesite zahtevane podatke in sledite navodilom. Ko je nakup končan, se vam prikaže potrditev naročila. (Če plačujete z računom ali bančnim nakazilom, boste nadaljevali neposredno do potrditve.)


Kaj če nisem našel, kar sem iskal?


Izdelke lahko iščete na več različnih načinov:

1) Na vrhu strani je polje za iskanje. V
njem lahko poiščete določeno svetilko (»PH 5«), slog ali vrsto (»zunanje svetilke«), oblikovalca ali proizvajalca (»Artemide«) ali celo barvo.

2) V glavnem meniju boste našli povezave za brskanje po naši celotni ponudbi ter po novostih, izdelkih v prodaji, blagovnih znamkah, oblikovalcih, pa tudi po številnih navdihujočih predlogih in člankih.

3) Na levi strani boste pogosto videli razdelek za iskanje, kjer lahko filtrirate iskanje po vrsti, barvi, materialu in še veliko več.


Kaj če sem še vedno zmeden?


Kontaktirajte nas na +386 801 640 ali info@lampemesteren.si - član naše ekipe za pomoč strankam vam bo z veseljem pomagal! (Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini).



Rezervacija in plačilo:



Kako lahko plačam svoje naročilo?


Na Lampemesteren.si sprejemamo plačila prek kartic VISA in Mastercard. Sprejemamo tudi PayPal in bančna nakazila. Preden potrdite naročilo, si boste lahko ogledali vse ustrezne stroške plačila.
Pri plačilu s kreditno kartico v dveh bančnih dneh obremenimo vaš račun z rezerviranim zneskom.

Ali lahko plačam, ko je moje naročilo dostavljeno?


Gotovina ob dobavi (Pristojbina: 3 EUR)
Pri plačilu po povzetju upoštevajte naslednje:
- Celoten znesek naročila se plača neposredno kurirju, ki dostavlja naročilo.
- Plačilo po povzetju za zneske, ki presegajo 1300 EUR, ni mogoče.
- Za pošiljanje je mogoče izbrati samo podjetje UPS.
- Nakazila po povzetju ni mogoče plačati za naročila, ki vsebujejo tako velik izdelek, da je zanj potreben specializiran prevoz.

Ali lahko oddam naročilo po pošti ali faksu?


Ne. Iz varnostnih razlogov ne moremo sprejemati naročil po pošti ali faksu. Naša služba za pomoč strankam vas bo z veseljem vodila skozi postopek v spletni trgovini, vendar boste morali dejansko naročilo oddati sami.

Ali je spletno plačevanje varno?


Vsekakor. Ker je varnost pri podjetju Lampemesteren.com na prvem mestu, vsa komunikacija med imetniki kartic in našim plačilnim sistemom poteka prek šifrirane povezave SSL (Secure Socket Layer). Z drugimi besedami, dostop do vaših podatkov ima samo podjetje Nets, ki v našem imenu zbira digitalna plačila. Vse, kar vidimo, je, ali je bila vaša transakcija odobrena ali ne.

Kakšno dokumentacijo bom prejel?


Takoj po odobritvi naročila vam bomo poslali potrditev naročila, v kateri bo navedeno, kaj ste naročili in plačali. To potrditev shranite in/ali natisnite, saj služi tudi kot dokazilo o garanciji.


Dostava in pošiljanje:



Kdaj bo dostavljeno moje naročilo?


Pošiljamo po vsem svetu, in sicer prek družb DPD, UPS, GLS in DSV. Čas dostave je odvisen od naslova dostave in od tega, ali je izdelek v želeni barvi/različici na zalogi ali ne. Posebna naročila lahko podaljšajo čas dostave - informacije o pričakovanem proizvodnem času najdete v opisih posameznih izdelkov.

Ali lahko svoje naročilo dostavim na drug naslov kot na naslov za račun?


Da. Med postopkom naročanja lahko vnesete drug naslov za dostavo.

Ali lahko po oddaji naročila spremenim naslov dostave?


Če želite spremeniti naslov dostave, uporabite edinstveno povezavo za status naročila, vendar se zavedajte, da po izstavitvi računa naročila ne morete spreminjati.

Kaj se zgodi, če moje naročilo med prevozom izgine?


Če je predvideni datum dostave že potekel in naročila še vedno niste prejeli, se obrnite na našo službo za pomoč strankam - z veseljem bodo preverili, kaj se je zgodilo z vašim paketom. Pošljite nam pošto na info@lampemesteren.si ali nas pokličite na +386 801 640

Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava le poizvedbe, poslane v angleščini.



Vračila in reklamacije



Kaj če je embalaža ob dostavi mojega naročila poškodovana?


Ko prejmete svoje naročilo, preverite, ali je vidno poškodovano. Če je embalaža poškodovana ali če opazite kakršne koli druge znake okvare, sprejmite pošiljko z upoštevanjem morebitne poškodbe vsebine paketa ali pa pošiljko v celoti zavrnite in pustite, da nam jo prevoznik vrne.

Ali lahko vložim zahtevek za izdelek z napako? Pri


nakupovanju na Lampemesteren.si lahko v 24 mesecih od nakupa uveljavljate reklamacijo za vse napake, ki se pojavijo. Če bo reklamacija odobrena, vam bomo vrnili kupnino, vključno s stroški pošiljanja.

Ali lahko vrnem izdelek, s katerim nisem zadovoljen/na?


Da, izdelek lahko vrnete do 100 dni po prejemu in prejmete povračilo cene izdelka, zmanjšane za stroške pošiljanja.

Če izdelek vrnete, ker ste si premislili, plačate stroške pošiljanja.

Če je bil izdelek nameščen ali kaže kakršne koli znake uporabe, obrabe ali poškodbe, si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo.

Več informacij o zahtevkih najdete

Več informacij o vračilih najdete