Dostava in pošiljanje

DOSTAVA IN POŠILJANJE

Čas dostave


Upoštevajte, da so dobavni roki smernice, ki temeljijo na predvidenih dobavnih rokih, ki jih prejmemo od ustreznih dobaviteljev. Občasno se zgodi, da so posamezni izdelki začasno naročeni, kar lahko povzroči zamude; to velja zlasti za rezervne dele in dobavitelje s sedežem v tujini. Z edinstveno povezavo, ki ste jo prejeli po oddaji naročila, lahko vedno spremljate njegovo stanje.

Pošiljanje in dostava


Pošiljamo po vsem svetu, in če ni zahtevano drugače, pošiljamo prek družb DPD, GLS, UPS in DSV. Pri naročilih v vrednosti 99 EUR ali več ponujamo brezplačno dostavo po EU. Pri naročilih v vrednosti manj kot 99 EUR znotraj EU znaša poštnina 12 EUR. Vsi drugi stroški pošiljanja se izračunajo glede na naslov dostave. Čas dostave je odvisen tudi od naslova dostave in od tega, ali je izdelek v želeni barvi/različici na zalogi ali ne. Posebna naročila lahko podaljšajo čas dostave - informacije o pričakovanem proizvodnem času najdete v opisih posameznih izdelkov.

Ne odgovarjamo za zamude, ki jih povzročijo prevozna podjetja.

Vse naše blago pošiljamo s paketno pošto. To omogoča sledenje paketom, če se pojavijo težave ali zamude.
Pri pošiljkah zunaj EU se morate zavedati, da se lahko vaše naročilo pri carinjenju zavleče in da nismo odgovorni za zamude, povezane s carinjenjem. Za morebitne carinske dajatve ali uvozne pristojbine ste odgovorni vi.


Preverite dostavo


Vsebino paketa preglejte takoj po prejemu. Prepričajte se, da ste prejeli pravi izdelek, da je nepoškodovan in da v pošiljki nič ne manjka. Če tega ne storite v razumnem času (dva dni) po dostavi, Lampemesteren.sl ne more biti odgovoren za morebitno škodo. Če je paket in/ali njegova vsebina ob dostavi poškodovana, morate odpreti reklamacijo prek edinstvene povezave, ki ste jo prejeli po oddaji naročila - kliknite »Reklamacija« na dnu strani stanja in sledite navodilom. Potrebovali boste fotografije zunanje in notranje embalaže - vključno z nalepko za pošiljanje - ter same poškodbe.

Lampemesteren.sl ne odgovarja za izdelke, ki se poškodujejo med prevozom. Vaše naročilo vedno skrbno zapakiramo, da bi čim bolj zmanjšali morebitne poškodbe pri prevozu.



Če imate kakršna koli vprašanja ali težave, se obrnite na službo za pomoč strankam. Lahko nas kontaktirate po pošti (info@lampemesteren.si), klepetu v živo ali telefonu. Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleščini.

Mailː info@lampemesteren.si