Stanje zalog

STANJE ZALOG

Na vsakem izdelku v spletni trgovini Lampemesteren boste videli podatek o stanju zaloge. Najdete ga tako na straneh z mrežo več izdelkov (pod ceno izdelka) kot tudi na straneh z opisi posameznih izdelkov (pod ceno, desno od glavne slike izdelka). Stanje zaloge je označeno z zeleno ali rdečo piko, ki ji sledi besedilo.


Tukaj si lahko ogledate, kako stanje zaloge vpliva na dostavo vašega naročila:



Na zalogi

Element je na zalogi in ga bomo poslali v najkrajšem možnem času.

Na zalogi: 3-5 dni (primer)

Izdelek ni na zalogi. Vendar na podlagi naročila pričakujemo, da ga bomo imeli na zalogi v 3-5 delovnih dneh (primer). Prosimo, da za dostavo predvidite še 1 do 3 delovne dni. V malo verjetnem primeru, da bo trajalo dlje, vas bomo o tem obvestili prek povezave do vašega naročila Edison.

Na zalogi: 15-12-2023 (primer)

Pomeni, da izdelek ni na zalogi, vendar smo od dobavitelja prejeli datum dobave. Datum 15-12-2023 je samo primer, vendar je datum običajno kasnejši. V tem primeru bo trajalo dodatno od 1 do 3 delovne dni, da vam bo izdelek dostavljen. V malo verjetnem primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o tem obvestili prek vaše povezave za naročilo Edison.

Na zalogi ni na voljo

To pomeni, da izdelka ni na zalogi in še ne vemo, kdaj ga bo naš dobavitelj lahko dobavil. Po oddaji naročila vas bomo prek povezave za naročilo Edison čim prej obvestili o pričakovanem datumu dobave*.

Ti dobavni roki so ocenjeni na podlagi informacij, ki jih dobimo od naših dobaviteljev.
Vaše naročilo pošljemo, ko so vsi elementi v našem skladišču. Če želite, da se vaše naročilo zaradi različnih dobavnih rokov dobaviteljev razdeli na več pošiljk, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Vsak dan se trudimo, da bi obdelali, zapakirali in poslali vaše naročilo!



Če imate kakršno koli vprašanje o stanju zaloge izdelka ali o datumu dostave vašega naročila, se lahko vedno obrnete na našo Ekipo za pomoč strankam.

*Ne pozabite, da so pričakovani časi dostave le smernice in ne jamstvo.