Pogoji in določila

S kom poslujete?

Poslujete s podjetjem Lampemesteren.si.

Naše pisarne so na naslovu:
Lampemesteren.si
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DANSKA

Številka za DDV: DK24210081

E-pošta: info@lampemesteren.si
Tel: +386 801 640



Pogoji in določila

Z oddajo naročila na tem spletnem mestu se samodejno strinjate z našimi pogoji in določili. Zato vam priporočamo, da pred oddajo naročila te pogoje natančno preberete.

Čas dostave

Upoštevajte, da so dobavni roki smernice, ki temeljijo na predvidenih dobavnih rokih, ki jih prejmemo od ustreznih dobaviteljev. Občasno se zgodi, da so posamezni izdelki začasno naročeni, kar lahko povzroči zamude; to velja zlasti za dobavitelje s sedežem v tujini. Takoj ko bodo na voljo, vas bomo obvestili o pričakovanih rokih dostave.

Prevoz palet

Nekatere izdelke je treba zaradi njihove krhkosti in/ali velikosti poslati na leseni paleti. Palete ni mogoče dostaviti v trgovino s paketi - le na zasebni ali poslovni naslov. Nekdo mora biti prisoten, da prevzame in podpiše pošiljko.
Voznik bo paleto dostavil na robnik. Poskrbite, da bo voznik zlahka dosegel mesto dostave. Paleto je treba raztovoriti na trdno površino - ne na travo ali gramoz, saj lahko poškoduje predmete na paleti.

Nakup izdelkov

Ko boste izbrali želene izdelke in jih dali v košarico, boste morali navesti osebne podatke, vključno z imenom, naslovom in podatki o plačilu. Ko boste to storili in oddali naročilo, vam bomo po e-pošti poslali potrditev. Upoštevajte, da to ni končna potrditev vašega naročila.

Prejeli boste tudi edinstveno povezavo, ki vam omogoča, da preverite stanje naročila, vključno z ocenjenimi datumi dostave.

Ko bo vaše plačilo odobreno in bo vaše naročilo registrirano v našem skladišču, boste prejeli končno potrditev po e-pošti, vključno z osebno številko za sledenje, ki jo lahko uporabite za sledenje naročila, ter končni račun. Lampermesteren.si vam ne bo zaračunal plačila za vaše naročilo, dokler ne bo zapustilo našega skladišča.

Če imate dodatna vprašanja o nakupu blaga pri Lampemesteren.com ali če želite osebno storitev in nasvet, se lahko obrnete na nas po telefonu +386 801 640 ob delavnikih od 08:30 do 16:00 po srednjeevropskem času ali nam pišete na info@lampemesteren.si - z veseljem vam bomo pomagali. Preverite tudi naša pogosta vprašanja, kjer odgovarjamo na najpogostejša vprašanja.

Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava le poizvedbe, poslane v angleškem jeziku.

Plačilo

Na Lampemesteren.si sprejemamo plačila preko VISA, Mastercard, Maestro. Vaše plačilo se ne bo zaračunalo z vaše kartice, dokler vaše naročilo ne zapusti našega skladišča. Vse cene na Lampemesteren.si so v EUR in vključujejo 22-odstotni DDV.
Pri plačilu s kreditno kartico v dveh bančnih dneh obremenimo vaš račun z rezerviranim zneskom.

Gotovina ob dobavi (Pristojbina: 3 EUR)
Pri plačilu po povzetju upoštevajte naslednje:
- Celoten znesek naročila se plača neposredno kurirju, ki dostavlja naročilo.
- Plačilo po povzetju za zneske, ki presegajo 1300 EUR, ni mogoče.
- Za pošiljanje je mogoče izbrati samo podjetje UPS.
- Nakazila po povzetju ni mogoče plačati za naročila, ki vsebujejo tako velik izdelek, da je zanj potreben specializiran prevoz.

Sprejemamo PayPal.

Možno je tudi plačilo z bančnim nakazilom. Vaše naročilo bomo poslali takoj, ko bo vaše plačilo zabeleženo v našem sistemu.

Pravilnik o zasebnosti

Pri Lampemesterenu zbiramo in uporabljamo različne podatke o vas v zvezi z vašim nakupom pri nas.
Spodaj najdete naš pravilnik o zasebnosti. Če želite izvedeti več o tem, zakaj in kako varno ravnamo z vašimi osebnimi podatki, jo preberite.
Tukaj si lahko ogledate, kako družba Lampemesteren od 24. maja 2018 dalje spoštuje Persondataloven (danski zakon o zasebnosti).

Preberite naš pravilnik o zasebnosti tukaj


Piškotki

Lampemesteren.si uporablja piškotke za optimizacijo funkcionalnosti našega spletnega mesta, da vam čim bolj olajša obisk. Piškotke lahko kadar koli izbrišete iz svojega računalnika, odvisno od izbire brskalnika.

Napredno ujemanje v omrežju Facebook
S strinjanjem z uporabo piškotkov za trženje se strinjate z uporabo naprednega ujemanja v omrežju Facebook, ki izboljšuje naše pripisovanje oglasov na Facebooku in sledenje konverzijam. Na podlagi vašega imena, telefonske številke, e-pošte in naslova zbiramo in delimo šifrirane podatke s Facebookom (Meta). Te informacije nato Facebook uporabi za prepoznavanje vašega profila in nato ustvari ciljne skupine s podobnimi ljudmi. Tržne piškotke lahko kadar koli odjavite prek našega pravilnika o piškotkih.

Googlovi oglasi Izboljšano elektronsko poslovanje
S strinjanjem z uporabo trženjskih piškotkov se strinjate z uporabo razširjenih konverzij Google Ads, ki izboljšujejo naše pripisovanje in sledenje konverzijam Google Ads. Z Googlom (Alphabet Inc.) zbiramo in delimo šifrirane informacije na podlagi vašega imena, telefonske številke, e-pošte in naslova. Te podatke Google nato uporabi za prepoznavanje vašega profila v Googlu in sledenje vašemu nakupu. Tržne piškotke lahko kadar koli odjavite prek našega pravilnika o piškotkih. Poleg tega lahko uporabniki Googla v Googlovih nastavitvah oglasov nadzorujejo, katere oglase vidijo v Googlovih storitvah, vključno z oglasi Customer Match.

Prijava

Lampemesteren.si uporablja sistem za beleženje podatkov, ki nam omogoča statistično sliko o tem, koliko obiskovalcev imamo, od kod prihajajo, katere strani si ogledujejo itd. Te informacije se uporabljajo samo za optimizacijo Lampemesteren.si.

Pogoji trgovanja

Pošiljamo po vsem svetu in pošiljamo prek družb DPD, UPS, GLS in DSV. Pri naročilih v vrednosti 99 EUR ali več nudimo brezplačno dostavo po EU. Pri naročilih v vrednosti manj kot 99 EUR znotraj EU je strošek pošiljanja 12 EUR. Vsi drugi stroški pošiljanja se izračunajo glede na naslov dostave. Čas dostave je odvisen tudi od naslova dostave in od tega, ali je izdelek v želeni barvi/različici na zalogi ali ne.

Posebna naročila lahko podaljšajo čas dostave - informacije o pričakovanem času izdelave najdete v opisih posameznih izdelkov. Ob oddaji naročila vam bomo navedli predvideni datum dostave, če pa tega datuma iz kakšnega razloga ne bo mogoče upoštevati, vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali z Edisonom, našim avtomatiziranim poštnim sistemom. Stanje naročila lahko vedno preverite prek povezave, ki ste jo prejeli po oddaji naročila.

Večino našega blaga pošiljamo s paketno pošto. To omogoča sledenje paketom, če se pojavijo težave ali zamude. Nekatere izdelke - zaradi njihove velikosti, teže ali krhkosti - pošiljamo na lesenih paletah. Lampemesteren.si ne odgovarja za zamude, ki jih povzročijo prevozna podjetja.

Prosimo, da vsebino paketa pregledate takoj po prejemu, preden izdelek namestite. Prepričajte se, da ste prejeli pravi izdelek, da je nepoškodovan in da v pošiljki nič ne manjka. Če tega ne storite v razumnem času (dva dni) po dostavi, Lampemesteren.si ne more biti odgovoren za morebitno škodo.

Če je paket in/ali njegova vsebina ob dostavi poškodovana, morate odpreti reklamacijo prek edinstvene povezave, ki ste jo prejeli po oddaji naročila - kliknite »Reklamacija« na dnu strani stanja in sledite navodilom. Potrebovali boste fotografije zunanje in notranje embalaže - vključno z nalepko za pošiljanje - ter same poškodbe.
Lampemesteren.si ne odgovarja za izdelke, poškodovane med prevozom. Vaše naročilo vedno skrbno zapakiramo, da bi čim bolj zmanjšali morebitne poškodbe pri prevozu.

V primeru neustreznega upoštevanja predpisov se lahko uporabi Købeloven (»Zakon o nakupu« na Danskem). (§8, del 1, št. 14)

Pri pošiljkah zunaj EU se zavedajte, da se lahko vaše naročilo med carinjenjem zavleče in da nismo odgovorni za zamude, povezane s carinjenjem. Za morebitne carinske dajatve ali uvozne pristojbine ste odgovorni vi.

Vračila

Nakup lahko vrnete na Lampmesteren.si v roku 100 dni od dostave. Za odprtje vračila uporabite edinstveno povezavo, ki ste jo prejeli po oddaji naročila. Na dnu statusne strani kliknite »Vračilo« in sledite navodilom. V kratkem boste prejeli nalepko za vračilo, katere cena bo odšteta od vašega vračila.

Ne pozabite vrniti blaga v originalni, nepoškodovani embalaži. Izogibajte se pisanju na embalažo in nepotrebni uporabi lepilnega traku ter vedno pridobite potrdilo o pošiljanju. Nepravilna embalaža in pakiranje lahko med prevozom povzročita poškodbe, zaradi česar lahko razveljavimo vašo pravico do vračila, zato bodite previdni. Vabljeni, da nas kontaktirate z vsemi vprašanji, ki jih imate v zvezi s pošiljanjem.

Prosimo, da nam svoje naročilo pošljete nazaj čim prej, največ 14 dni po tem, ko ste nas obvestili, da želite opraviti vračilo.

Če ste naročili svetilko in izbrali brezplačno žarnico/svetlobni vir ali če je proizvajalec svetilke priložil svetlobni vir, morate ob vračilu svetilke vrniti tudi svetlobni vir.
Če ob vračilu svetilke ne priložite svetlobnega vira, vam bo ta zaračunan.
Če ste na primer kupili svetilko, ki stane 300 EUR, in ste izbrali brezplačno žarnico v vrednosti 10 EUR, vam bo povrnjeno samo 290 EUR, če žarnice ne boste vrnili.

Ne pozabite, da ste odgovorni za neposredne stroške vračila kakršnega koli blaga.

Prav tako ste odgovorni za blago od trenutka, ko ste sprejeli pošiljko. Če je bilo nameščeno/montirano ali če je prišlo do kakršne koli obrabe ali poškodb, si pridržujemo pravico, da zavrnemo vračilo.

Vračilo pošljite na naslov:
naslov: Lampemesteren.si
Odinsvej 6 - Port 32-35
DK-6950 Ringkøbing
DANSKA


Priporočamo, da vrnjeno pošiljko pošljete s paketno pošto. Tako lahko paket enostavno spremljate in ugotovite, ali je bil dostavljen na naslov Lampemesteren.si ali ne. V nekaterih primerih - na primer pri posebej velikih, težkih ali nerodnih izdelkih ali velikih količinah naročil - paketna pošta ni najboljša izbira. V tem primeru vas vabimo, da nas kontaktirate glede naših drugih partnerjev za pošiljanje in cenovnih ocen. Vračila, poslana po povzetju ali z nezadostno poštnino, bodo zavrnjena.

OPOMBA! Paket vrnite na naslov podjetja Lampemesteren - če ga vrnete v paketno trgovino ali na pošto, ga ne bomo prevzeli.

Ko bomo prejeli izdelek in odobrili vračilo, bomo v najkrajšem možnem času vrnili kupnino v skladu z zakonom o potrošniških pogodbah na Danskem (Forbrugeraftaleloven, §21, 3. in 4. del). Povračilo bomo izvedli samo z načinom plačila, ki je bil uporabljen za nakup, da bi preprečili uporabo ukradenih kreditnih/debetnih kartic. V primeru bančnega nakazila navedite vse ustrezne številke računov, usmerjevalne kode itd. Shranite poštno potrdilo kot dokazilo o pošiljki.

Ponovno poudarjamo, da ste odgovorni za stroške vračila blaga.

Spletno reševanje sporov (SRS)

Če želite vložiti pritožbo v zvezi z nakupom, se obrnite na Pedra Frølunda ali Jørgena Bækgaarda Andersena v podjetju Lampemesteren. Če ne najdemo zadovoljive rešitve, lahko pritožbo pošljete na naslov:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DANSKA
naevneneshus.dk

Če ste prebivalec države EU, ki ni Danska, lahko vložite pritožbo prek spletnega portala Komisije EU za pritožbe - http://ec.europa.eu/odr.

Amortizacija

Ko potrošnik uporablja izdelek, se vrednost izdelka amortizira ali zmanjša. Če izdelek uporabljate dlje, kot je običajno, in se vrednost izdelka zmanjša, ima Lampemesteren.hu pravico, da zmanjša znesek, ki vam bo povrnjen ob vračilu izdelka. Amortizacija je razlika med prvotno nakupno ceno in tržno ceno, ki jo lahko zaračunamo pri nadaljnji prodaji izdelka po vrnitvi. Tržna cena je vrednost izdelka v običajnem maloprodajnem poslu med našo spletno trgovino in potrošnikom in ne med našo spletno trgovino in drugo spletno trgovino ali med dvema potrošnikoma.

V nekaterih primerih uporaba izdelka pomeni, da ga ni več mogoče ponovno prodati. V tem primeru izgubite pravico do povračila stroškov za vračilo tega izdelka.

Embalaža ima lahko pomembno vlogo pri amortizaciji. Odprta, poškodovana ali izgubljena embalaža lahko zmanjša vrednost izdelka. Če stanje embalaže vpliva na nadaljnjo prodajo izdelka, se stroški nove embalaže odštejejo od povračila.

Več o vračilih si oglejte tukaj.

Zahtevki

Za vse blago veljajo pravila zakona o nakupu (Købelovens) o 24-mesečni pravici do reklamacije. Ta pravica do reklamacije pomeni, da lahko v 24 mesecih od nakupa uveljavljate reklamacijo za vse napake, ki se pojavijo. Pravica do reklamacije ne velja, če napaka nastane zaradi nepravilne uporabe, pomanjkljivega vzdrževanja ali vsakodnevne obrabe.

Če naletite na napako, manjkajoče dele ali manjkajočo dobavo, se obrnite na službo za stranke na telefonsko številko +386 x xxx xx xx ali info@lampemesteren.si.
Trenutno lahko služba za pomoč strankam obravnava samo poizvedbe, poslane v angleškem jeziku.

Za več informacij o reklamacijah in o tem, kako najti svoje naročilo, se povežite tukaj

V primeru veljavne reklamacije vam bomo povrnili (razumne) stroške pošiljanja.

Izdelek pošljite na naslov:
Pošljite sporočilo na naslov: Lampemesteren.si
Birkemosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DANSKA

Druga možnost je, da vam po e-pošti pošljemo etiketo za vračilo, ki jo lahko natisnete in na dobro vidno mesto pritrdite na paket.

Odgovornost

Lampemesteren ne prevzema odgovornosti za morebitne napake in/ali opustitve na tem spletnem mestu, razprodane izdelke, spremembe pri dobavi s strani naših dobaviteljev ali kakršne koli zamude, na katere nimamo vpliva.

Pridržujemo si pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremenimo informacije, cene in opise katerega koli blaga in izdelkov.

Prav tako si pridržujemo pravico, da zavrnemo naročila, pri katerih se skupaj uporabljajo količinski popusti, kartice kluba strank in kode za popuste.

Darilne kartice

Z našimi darilnimi karticami lahko kupite vse naše izdelke. Kartice so izdane brez imen, zato so idealna darila.
Darilne kartice veljajo tri leta od datuma nakupa. Ni jih mogoče zamenjati za gotovino. Če si premislite o darilni kartici, jo lahko v 14 dneh po nakupu vrnete in dobite celotno nadomestilo. Zneski, nižji od 10 EUR, bodo povrnjeni z bančnim nakazilom.

Popusti

Kode za popust in drugih popustov ni mogoče kombinirati s klubsko kartico ali uporabiti za že znižane izdelke. Upoštevajte, da kod popustov in drugih popustov ni mogoče uporabiti za izdelke Philips Hue.