UMAGE je danska blagovna znamka, ki opozarja na okolje



Objektiv smo usmerili na UMAGE kot blagovno znamko in njihovega glavnega kreativnega direktorja Sørena Ravna Christensena ter jih povprašali o njihovih konceptih, zanimanju za okolje in še veliko več. Potopite se v razburljivo vesolje z nami in UMAGE ter izveste veliko več o znamki in njihovih vrednotah.


Vse svetilke UMAGE najdete tukaj

Ideje se porajajo Oblikovanje navdihuje predvsem narava, pa tudi druge panoge, kot sta arhitektura in moda, kjer oblikovalci črpajo navdih iz oblik in materialov.

Nove ideje izhajajo tudi iz trenutnih trendov in potreb, vendar je za podjetje UMAGE pomembno, da se novi modeli odzivajo na specifične potrebe. Postopek oblikovanja novega dizajna se začne z opredelitvijo potrebe ciljne skupine in zbiranjem predlogov, kako lahko UMAGE to potrebo zadovolji. Pomembno je, da ne ustvarimo le novega izdelka, temveč da se odzovemo na potrebo in jo zadovoljimo.



<font size="+3" style="font-weight:100;">Lampa s perjem iz UMAGE</font>

Lampa s perjem iz UMAGE

Svetilka s perjem iz modela UMAGE EOS je svetilka, ki je podjetje UMAGE zares postavila na zemljevid, zaradi svojega lebdečega romantičnega izraza pa je popolnoma edinstvena. Svetilka EOS je izdelana iz gosjega perja, drugačnega in živahnega materiala - in zgodba o njenem nastanku je zgodba naključja.

"Koncept je bil poiskati nov pristop k svetilkam, ki bi zajemal danski 'hygge'. Želeli smo mehak in živahen izraz - nekaj, česar se želite dotakniti, ko ga vidite. Takrat smo imeli še en projekt, ki je zahteval perje, vendar smo ga lahko kupili le na kilograme, zato sem vprašal, ali si lahko nekaj izposodim, in tako je nastala zamisel za EOS, priljubljeno svetilko s perjem podjetja UMAGE." - Søren Ravn Christensen

Vse čudovite modele EOS najdete tukaj

<font size="+3" style="font-weight:100;">Okolju prijazna blagovna znamka</font>

Okolju prijazna blagovna znamka

UMAGE je blagovna znamka, ki se ponaša z okoljsko ozaveščenim pristopom, vendar pri tem ne gre dlje, kot je potrebno - to mora biti smiselno. Zato je večina njihovih izdelkov plosko pakiranih, kar zmanjšuje potrebo po embalaži, zmanjšuje stroške skladiščenja za blagovno znamko in njene stranke ter stroške pošiljanja, vse to pa prispeva k ohranjanju okolja.

Ta pristop pa velja tudi za materiale in izbiro dobaviteljev. Ne glede na to, ali gre za novega dobavitelja ali nov material, si blagovna znamka vzame čas, da najde popoln izbor. Pomembno je, da lahko dobavitelj dokaže, da so njegovi materiali in proizvodne metode okolju prijazni. Blagovna znamka uporablja samo 100-odstotno reciklirane tkanine, njen cilj pa je do leta 2022 proizvajati samo izdelke za večkratno uporabo.

Lepo embalažo je mogoče ponovno uporabiti kot škatle za shranjevanje, njihov cilj pa je, da bo vsa embalaža do konca leta 2021 ponovno uporabna.

In to še ni vse! Vsakič, ko UMAGE proda leseno svetilko ali kos pohištva, posadi drevo. Ko torej kupite leseno svetilko, posadijo novo drevo, ki pomaga skrbeti za Zemljo.

Tudi najdete veliko lepih lesenih svetilk UMAGE.
Okoljevarstveno ozaveščeno poslanstvo je razvidno tudi iz sporočila podjetja UMAGE za vse, ki si želijo kupiti svetilko UMAGE. "Ne le da zmanjšate svoj vpliv - kupite tudi zgodbo in brezčasen dizajn, ki ga boste zagotovo ljubili in cenili še vrsto let."