Pri The Audo smo prišli do številnih neverjetnih zamisli, ki se popolnoma ujemajo z DNK, ki ga želi imeti MENU kot blagovna znamka. Po čudoviti zgodbi o Audu smo bili sproščeni in pripravljeni, da sami raziskujemo. Navdušeni smo; je tako estetsko lep in počutiš se kot doma. Vsaka podrobnost je dobro premišljena, premišljena in usklajena s preostalo notranjostjo.
Vizija je bila zabrisati meje med delovnim mestom in domom. Joachim je pojasnil, da nam želijo s Connected Spaces omogočiti CELOTNO izkušnjo in prikazati blagovno znamko v njeni funkciji. Prehajanje skozi izdelke MENU mora biti doživetje. V samo eni uri jim je uspelo, da smo doživeli MENU. Kava je bila postrežena v lončku MENU, pijemo iz kozarcev MENU, sedimo na velikem, čudovitem modularnem kavču MENU, naše oči pa pritegnejo čudovita svetila in dodatki MENU. MENU nam je res zlezel pod kožo - in to smo tu šele eno uro.
Audo ponuja nekaj za vsakogar, ne glede na to, kakšen je vaš razlog za obisk.
Potrebujete posebno prenočišče? Potem rezervirajte sobo v hotelu, zajtrkujte v kavarni, pobrskajte po trgovini z zanimivimi izdelki, si oglejte knjižnico ali jo uporabite kot delovno mesto za ves dan - kava je odlična, vzdušje in okolje sta fantastična. Z vizijo ustvariti "prostor", kjer smo lahko skupaj in se navdihujemo, si ne morete pomagati, da ne bi bili navdušeni, prevzeti in očarani - misija je izpolnjena.
"Želimo narediti svet boljši."
Audo je prilagodljivo igrišče.