Doživetje za vse čute



DOŽIVETJE ZA VSE ČUTE


Danski MENU nas je povabil, da obiščemo njihovo podjetje Audo. Bili smo pripravljeni, navdušeni in se v Zahodni Jutlandiji vkrcali na vlak. Ob prihodu v Nordhavnen in ob pogledu na čudovito, ožgano rdečo stavbo nas je pozdravil MENU-jev Audo, ki je ena najstarejših stavb v Nordhavnenu - kaj ta Audo pravzaprav pomeni, smo izvedeli čez dan.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Bilo je jutranje, sivo in mračno vreme, vendar je bila dobrodošlica na recepciji sončni žarek in takoj smo se počutili dobrodošle in kot doma. V sprejemnem prostoru so nas pozdravili čudoviti, naravni in topli toni, vrvež gostov, ki so delali v čudoviti okolici, in gostov, ki so se le ustavili na skodelici kave.



MENU - družinska zgodba

Premaknili smo se na veliko stopnišče, ki je na zelo naraven način skoraj srce notranje opreme. Ali vas pritegnejo čudoviti detajli ali radovednost, da bi videli še več, lahko samo ugibamo...

Pozdrav iz podjetja MENU, nato pa je prvo predstavitev začel Joachim Kornbek Hansen - tretja generacija. Zgodba, katere korenine segajo vse do leta 1978, ko je bilo podjetje dejansko tovarna jekla (Norup Stålfabrik). Joachimov dedek je bil zaposlen v tovarni jekla in je moral izbrati, ali bo izgubil službo - svoj vir preživetja - ali pa bo kupil ostanke tovarne. Njegov dedek je cenil družino in varnost stalnega dohodka. Joachim s ponosnim pogledom in določeno mero nostalgije pove, da sta morala njegova stara starša zastaviti zlato uro, da sta našla kapital za prevzem tovarne jekla. Nobenega dvoma ni, da je to ponosna družinska zgodovina in da je zlata ura, ki je še vedno v lasti družine, poskrbela za to pustolovščino in veliko odličnih zgodb za prijatelje in družino - in zdaj jih deli tudi z nami.

Dedek Simon Hansen je bil v prvi vrsti finančnik, ki je želel družini priskrbeti kruh na mizi in zagotoviti njeno prihodnost. V tistem času podjetje ni imelo ambicij za mednarodno pustolovščino.

Joachimov oče Bjarne Hansen je postal druga generacija družinskega podjetja in z njim se je vizija resnično uresničila. Z Bjarnejevo vizijo se je začelo sodelovanje z zunanjimi oblikovalci - strategija, ki se je nadaljevala vse do danes. Na začetku je bilo podjetje, ki ga danes poznamo pod imenom MENU, znano predvsem po manjših dodatkih, predvsem za kuhinjo.
MENU; ime, blagovna znamka, naključje

MENU; ime, blagovna znamka, naključje

Če ste se tako kot mi spraševali o imenu - in morda še bolj zdaj, ko vemo, da se je vse skupaj začelo kot tovarna jekla in pozneje kot kuhinjski dodatki -, je to pravzaprav bolj naključje kot kaj drugega.

V osemdesetih in devetdesetih letih prejšnjega stoletja je bil oblikovalec Bent Falk na počitnicah v Grčiji. Našel je pločevinasto tablo z napisom MENU. Zdelo se mu je smešno, zato ga je prinesel domov na Dansko. Že takrat je MENU postal del zgodovine, vendar sprva kot serija. Ko je podjetje spremenilo slog in smer, ime MENU ni bilo povsem pozabljeno. Ime MENU je imelo lep prizvok in z malo raziskovanja je bilo ugotovljeno, da v francoščini pomeni "podrobnosti". Zdaj ni bilo nobenega dvoma! To je bilo ime, ki je oblikovalo prihodnost.

Ko sedimo, poslušamo in si nestrpno zapisujemo, si ne morete pomagati, da ne bi bili navdušeni in se zaljubili v zgodbo o MENU.

The Audo - zdaj in v prihodnosti!

Pri The Audo smo prišli do številnih neverjetnih zamisli, ki se popolnoma ujemajo z DNK, ki ga želi imeti MENU kot blagovna znamka. Po čudoviti zgodbi o Audu smo bili sproščeni in pripravljeni, da sami raziskujemo. Navdušeni smo; je tako estetsko lep in počutiš se kot doma. Vsaka podrobnost je dobro premišljena, premišljena in usklajena s preostalo notranjostjo.

Vizija je bila zabrisati meje med delovnim mestom in domom. Joachim je pojasnil, da nam želijo s Connected Spaces omogočiti CELOTNO izkušnjo in prikazati blagovno znamko v njeni funkciji. Prehajanje skozi izdelke MENU mora biti doživetje. V samo eni uri jim je uspelo, da smo doživeli MENU. Kava je bila postrežena v lončku MENU, pijemo iz kozarcev MENU, sedimo na velikem, čudovitem modularnem kavču MENU, naše oči pa pritegnejo čudovita svetila in dodatki MENU. MENU nam je res zlezel pod kožo - in to smo tu šele eno uro.

Audo ponuja nekaj za vsakogar, ne glede na to, kakšen je vaš razlog za obisk.
Potrebujete posebno prenočišče? Potem rezervirajte sobo v hotelu, zajtrkujte v kavarni, pobrskajte po trgovini z zanimivimi izdelki, si oglejte knjižnico ali jo uporabite kot delovno mesto za ves dan - kava je odlična, vzdušje in okolje sta fantastična. Z vizijo ustvariti "prostor", kjer smo lahko skupaj in se navdihujemo, si ne morete pomagati, da ne bi bili navdušeni, prevzeti in očarani - misija je izpolnjena.

"Želimo narediti svet boljši."
Audo je prilagodljivo igrišče.

MENU; oblikovalska blagovna znamka

S tremi jasnimi in ločenimi oblikovalskimi vrednotami je določena strategija, kako naj bo izdelek MENU videti. Strategija, ki se je začela izvajati leta 2010, ko je MENU predstavil slog mehkega minimalizma: stil, ki je topel, mehak in domač. Topel po barvah, odtenkih in materialih, mehak po izrazu in domač po dansko - kamor se morda prikrade naša danska beseda "hygge". Z mehkim minimalizmom želijo ustvariti modele, ki so strogi, a udobni.

Tri oblikovalske vrednote so opisane na naslednji način:
1. Čisto - pridih mehkega minimalizma in preproste lepote
2. Clever - Dobro premišljene podrobnosti, funkcionalne in inovativne
3. Natural - Nevtralni toni, tople barve, moderno, zadržano in naravno


In MENU je lep, deluje in odtenki so topli - na velikem modularnem kavču želite ostati sedeti in skoraj težko je, da se ne bi za nekaj časa zadržali.
Neverjetna izkušnja

Neverjetna izkušnja

Bogati z vtisi in izkušnjami smo se pripravljeni umakniti v hotelsko sobo. MENU-jeva restavracija Audo dobi vsa naša priporočila. Če ste v Københavnu, se ustavite in uživajte v dobri kavi.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kopenhagen
Telefon: +45 31 26 30 80

Več o tem, kaj ponuja Audo, si lahko preberete na njihovi spletni strani: theaudo.com!